Pirčių zona

Po treniruotės, visuose sporto klubuose “Eola”, Jūsų laukia jauki pirtis. Nuostabi aplinka, geras aptarnavimas leis Jums pasilepinti SPA teikiamais malonumais bei atsikratyti įtampos ir nuovargio po dienos rūpesčių.

Turkiška garinė pirtis bei sūkurinė vonia “jakuzzi” Jūsų laukia p.c. Akropolis, o sporto klubuose p.c. BIG ir Tauragėje galėsite mėgautis suomiškos saunos malonumais. Beje pastarosios dvi – atskirai vyrams ir moterims.

Ir žinoma – šios SPA paslaugos visiems mūsų klientams – nemokamos.

Pirtis ir sveikata

  • Dėl didelio temperatūros skirtumo pirtyje ir išėjus į dušą, tvenkinį ar pan. pirtis treniruoja kraujotaką ir termoreguliaciją. Taip padeda atsispirti peršalimo ligoms, o, dažnai lankantis, ir užgrūdina organizmą. Skirtingų tipų pirtys šilumos apykaitą veikia skirtingai. Saunoje, kur aukšta aplinkos temperatūra, bet mažas drėgnumas, labai suintensyvėja prakaitavimas, todėl organizmas lengviau ir kiek ilgiau palaiko normalią kūno temperatūrą. Garinėje pirtyje dėl didelio santykinio drėgnumo prakaituojant šilumos atiduodama nedaug, tad normalią kūno temperatūrą čia išlaikyti sunkiau.
  • Pirtis naudinga odos grožiui. Prakaituojant gerėja poodinio sluoksnio medžiagų apykaita, oda tampa elastingesnė, taigi mažėja raukšlių, celiulitas.
  • Kai kurie žmonės eina į pirtį tikėdamiesi suliesėti. Viena iš priežasčių – pirtis medžiagų apykaitą aktyvina. Tačiau didžioji dalis svorio numetama dėl skysčių netekimo. O netektą skysčių bei elektrolitų kiekį būtina susigrąžinti. Jei norite, pirtis gali būti pagalbinė priemonė siekiant suliesėti, bet reikia taikyti ir masažą, pertis vantomis.
  • Pirtis treniruoja vegetacinę nervų sistemą, padeda atsipalaiduoti po patirto streso. Jei žmogus nėra pervargęs, pirtis netgi aktyvina mąstymą. Tačiau, jei kankina nemiga, pirtyje geriau būti neilgai.
  • Karštis ir vanojimasis mažina sąnarių, raiščių, nervų skausmą, skatina gijimą. Tačiau esant ūminiam uždegimui, pirties geriau vengti.
  • Nuo karščio aktyvėja poodinė kraujotaka, dažnėja širdies plakimas, tai lyg ir atstoja treniruotę sveikam žmogui. Po pirties apsipylus šaltu vandeniu, padidėja kraujospūdis, todėl, jei esate hipotonikas, po pirties pasijusite puikiai.
  • Dėl poveikio širdies ir kraujagyslių sistemai silpnesnės sveikatos žmonėms pirtyje patartina gulėti, tačiau svarbu nepamiršti, kad pavojinga staigiai keltis. Be to, nereikia pervertinti savo jėgų ir užsibūti pirtyje per ilgai.
  • Į pirtį negalima eiti po infarkto, sergant vaskulitais, krūtinės angina, sunkia hipertonija, lėtiniu širdies nepakankamumu.
  • Intensyviai prakaituojant pirtyje daug nereikalingų medžiagų pašalinama pro odą (ketonai, šlapalas, šlapimo rūgštis ir pan.), teigiama, kad taip lyg ir leidžiama inkstams pailsėti. Tačiau, esant inkstų nepakankamumui, pirčių geriau vengti.
  • Pirtyje padažnėja ir kvėpavimas, atpalaiduojami kvėpavimo takai. Taigi, apsilankę pirtyje, atliekame kvėpavimo takų ligų profilaktiką. Šiuo atveju tinkamesnės garinės pirtys negu saunos.

Gaukite treniruotę nemokamai

Klauskite eksperto