Eola PUMP

Ieškote treniruotės, kurioje būtų efektyviai deginamos kalorijos, užsiėmimas pasižymėtų pratimų įvairove ir būtų dirbama su laisvais svoriais? Tuomet Eola Pump treniruotė taps jūsų mėgstamiausia sportine veikla.

Ši treniruotė tinka tiek vyrams, tiek moterims ir yra skirta viso kūno raumenų grupėms. Užsiėmimo metu aerobikos pratimai derinami su specialiai atrinkta laisvų svorių įranga. Atlikimo techniką prižiūri profesionalus grupinių treniruočių instruktorius, sukaupęs ilgametę darbo su klientais patirtį.

Eola pump treniruotę galima prilyginti plušėjimui sporto salėje su treniruokliais, nes joje naudojamos štangelės, svarmenys ir suolelis (stepas). Pradedantiesiems sportininkams rekomenduojama rinktis 2-3 kg. svorio štangeles ir svarmenis”, palaipsniui – svorius didinti. Kokius svarmenis rinktis, jums visuomet patars ir maloniai konsultacijas suteiks grupinę treniruotę vedantis treneris.

Eola pump treniruotė pasižymi dažnu pratimų, skirtingoms raumenų grupėms, pakartojimu. Kai kurie pratimai kartojami net iki 100 kartų, dėl to pirmiausia deginamas riebalinis sluoksnis.

Intensyviausi ir dažniausiai atliekami pratimai – lenkimaisi, spaudimai, kėlimai, pritūpimai. Pritūpimai ypač naudingi apatinei kūno daliai. Jie stiprina šlaunis, formuoja dailius sėdmenis ir šlaunis. Taip pat atliekant šiuos pratimus dirba ir pilvo presas. Teisingai atliekami pritūpimai padeda lavinti koordinaciją.

Vienas pagrindinių Eola Pump treniruotėje atliekamų pratimų rankoms – štangelės lenkimas stovint. Atliekant šį pratimą vystomi dvigalvio žasto raumenys bei apkraunami dilbiai. Dirbant su štangelėmis taip pat treniruojami žastininio stipinkaulio, žasto priekiniai deltiniai, viršutiniai krūtinės raumenys. Skirtinga pratimų technika leidžia apkrauti ir nugaros, pečių raumenis.

Eola pump treniruotė – vienas efektyviausių ir greičiausių būdų deginti kalorijas, nes vos per 50 min. galima sudeginti net 600 kcal., kas prilygtų dviems lengvesnėms aerobikos treniruotėms. Reguliariai lankydami Eola Pump treniruotes, pirmuoju rezultatu galėsite džiaugtis jau po pirmųjų mėnesių. Ši treniruotė ne tik leis pasiekti norimus rezultatus sporte, bet ir pakraus teigiamų emocijų ir suteiks motyvacijos gyventi aktyviau bei siekti užsibrėžtų tikslų.

Intensyvios treniruotės metu deginami riebalai ir skatinamas metabolizmas, mat sportuojant su svarmenimis, raumenyse kaupiasi pieno rūgštis, kuri oksiduojasi 24 val. laikotarpiu po treniruotės. Eola Pump treniruotė su svoriais taip pat skatina raumeninio audinio augimą, nes raumuo yra metaboliškai aktyvus ir reikalauja daugiau kalorijų poilsio metu. Vadinasi, riebalai degs, o raumenys augs net ilsintis.

Profesionalus grupinių treniruočių treneris užsiėmimo metu sportininkus palaiko, motyvuoja ir ragina „išspausti“ paskutines jėgas, kad treniruotė būtų maksimaliai efektyvi, tad Eola Pump treniruotė puikiai tinka tiems, kuriems po vieną sportuoti sporto salėje trūksta valios.

Eola pump pratimai yra suderinti su specialiai tam sukurta muzika, tad raumenys dega nuo štangelės kėlimo, o ritminga muzika įkvepia judėti. Vienos raumenų grupės treniruotė trunka vieną dainą

Šios treniruotės vyksta PC  Akropolis ir PC BIG sporto klubuose.